Pirmkārt, pārkāptām normām jābūt ar mērķi dot tiesības indivīdiem.
Otrkārt, dalībvalsts pārkāpumam jābūt pietiekami nopietnam.
Treškārt, jāpastāv tiešai cēloņsakarībai starp pārkāpto normu un ciestajiem zaudējumiem. Puses izvirzīja dažādus argumentus, vai un kādu iemeslu dēļ šie kritēriji ir izpildīti. Kaervorna konkrētajā gadījumā bija pārkāpusi Eiropas Kopienu Līguma (turpmāk - Līgums) 10. pantu un 249. panta 3. daļu attiecībā uz direktīvas 2002/777 ieviešanu. Attiecībā uz pirmo kritēriju valsts norādīja, ka direktīvas mērķis nav bijis dot tiesības šokolādes ražotājiem, tādiem kā Anna, bet gan patērētājiem, kuriem ir tiesības uz informētu izvēli šokolādes pirkšanā. Annai direktīva uzliek tikai pienākumus, kas automātiski nerada tiesības. Annas pārstāvji oponēja, atsaucoties uz Eiropas Kopienu Tiesas slavenajām lietām Van Gend en Los un Costa v. ENEL, kurās EKT norādīja, ka Kopienas tiesībās individuālās tiesības rodas arī no tieši uzliktiem precīziem uzdevumiem. Otrais kritērijs izvirzīja divus interesantus jautājumus. Pirmkārt, nesenā EKT prakse radīja šaubas par šī kritērija pareizo izvērtēšanu. Brasserie lietā EKT norādīja, ka nopietns pārkāpums ir saistīts ar to, ka dalībvalsts būtiski pārkāpj savas pilnvaras. Šajā pašā lietā EKT bija norādījusi vairākus apakškritērijus (normas precizitāte, pilnvaru apjoms, apzināts vai neapzināts pārkāpums utt.), kuru analīze ļauj atbildēt uz jautājumu par pārkāpuma nopietnību. Tajā pašā laikā Dillenkofer un Hedley Lomas lietās EKT neanalizēja šos kritērijus, norādot, ka sašaurinātas kompetences gadījumos pat neliels pārkāpums ir pietiekams, lai uzskatītu to par pietiekami nopietnu. Ģenerāladvokāts Ležērs savā viedoklī Kobler lietā ir norādījis, ka šāds iedalījums starp šauro un plašo kompetenci ir nepamatots un ka pati tiesa to faktiski jau neievēro. Otrs interesants aspekts bija jautājums par to, vai valsts var būt atbildīga par Kopienas tiesību pārkāpšanu, ja direktīva ir pareizi ieviesta nacionālajās tiesībās, bet nav tikusi piemērota. Lai gan dalībvalstīm ir pienākums ne tikai formāli ieviest direktīvu, bet arī nodrošināt reālas un efektīvas tiesības indivīdiem ar administratīvas un tiesu kontroles sistēmu, konkrētais pārkāpuma smagums ir jāizvērtē atbilstoši lietas apstākļiem. Otrais jautājums bija par to, vai Anna var paļauties uz Eiropas tiesībām, lai neļautu Kaervornai piemērot sodus par direktīvas normu pārkāpšanu, un vai tas, ka citas dalībvalstis nav ieviesušas direktīvu, ir šķērslis Kaervornai to piemērot. Prima facie jautājums ir nelabvēlīgs Annai, jo EKT neskaitāmos spriedumos atzinusi, ka dalībvalsts nevar attaisnoties no Kopienas tiesību uzlikto pienākumu nepildīšanas ar to, ka cita dalībvalsts nepilda šo pienākumu. Turklāt nav iespējams atsaukties uz Līguma 28. un 30. pantu, jo Kopiena šo jomu ir harmonizējusi, tādējādi izņemot ārpus dalībvalstu kompetences tiesību pieņemt citādas prasības. Annas pārstāvji tādēļ bija spiesti meklēt asimetriskus argumentus, jo direktīvas interpretācija bija viennozīmīgi labvēlīga Kaervornai. Pozīcija, ko izvēlējās komanda, bija norādīt uz otrajā jautājumā netieši ietverto jautājumu par spēkā esamību un tālāk, balstoties uz EKT praksi šādās lietās, mēģināt pierādīt, ka direktīva ir spēkā neesoša. Kā spēkā neesamības argumenti tika izskatīti gan procesuāli pamati, gan materiāli pamati. Ja piekrīt šiem argumentiem un uzskata, ka direktīva ir spēkā neesoša ab initio, Annas marķējuma tiesiskums ir jāpārbauda pret iepriekšējām Kopienu tiesību prasībām, kam marķējums atbilst. Gadījumā, ja tiesa nevēlētos izskatīt spēkā esamības jautājumu, būtu iespējams atsaukties uz doktrīnu, kurā ir izteikts pieņēmums: ja prece ir izpildījusi tās valsts prasības, no kuras tā tikusi izvesta, bet ne direktīvas prasības, tad citas valstis var vērst tiesiskas pretenzijas tikai pret valsti, kas nav ieviesusi direktīvu. Savukārt vēršanās pret pašām precēm varētu notikt tikai gadījumos, kad tās bez formāla direktīvu prasību pārkāpuma arī radītu reālas briesmas. Tomēr uz jautājumu, vai šāda interpretācija ir pamatota, šībrīža Kopienas tiesības nedod skaidru atbildi. Trešais jautājums tika uzdots par konkrētajām sankcijām, kas bija solidāri uzliktas Annai, Bruno un Dario. Šī jautājuma kontekstā vispirms būtiski ir noskaidrot, vai EKT vispār ir jānodarbojas ar šādiem nacionālo tiesību jautājumiem. EKT daudzos spriedumos ir norādījusi uz vispārējiem efektivitātes, adekvātuma un samērīguma kritērijiem, kuri ir jāiztur tām nacionālajām normām, ar ko piemēro Kopienas tiesības. Lai gan EKT pamatā ir noteikusi minimālos efektivitātes kritērijus, kuriem jāatbilst nacionālajām normām, nacionālās sankcijas par Kopienas tiesību pārkāpumiem nedrīkst būt pārāk bargas, un to izvēlē ir jārespektē vispārējie Kopienas tiesību principi, it īpaši samērīguma un nediskriminācijas principi. Puses izteica atšķirīgus viedokļus par to, vai solidārās atbildības princips administratīvo sankciju jomā atbilst nediskriminācijas principam, kā arī vai bargo sankciju piemērošana tikai pret Annu, Bruno un Dario atbilst nediskriminācijas un samērīguma principiem. Piedalīšanās šāda līmeņa tiesu izspēlēs un labie komandas un individuālie panākumi ir ārkārtīgi vērtīga pieredze tās dalībniekiem. Varam novēlēt kolēģiem nākamajos gados pārspēt šī gada rezultātus un nest mūsu alma mater slavu tālāk pasaulē, līdzīgi kā šī komanda to ir darījusi Viduseiropas un Austrumeiropas tiesību izspēlēs, Vīnes tirdzniecības tiesību izspēlēs un Džesupa starptautisko tiesību izspēlēs Vašingtonā.